Ziema gan nav mans mīļākais gada laiks, taču jāsaka vien godīgi – ziemas skati ir brīnumaini!

Lai arī aiz loga jau sen ir tumšs, nolēmu iemūžināt sarmas apņemto bērzu, kas aug man pie paša balkona. Protams, “dzīvajā” izskatās daudz jaukāk, bet es centos🙂

Apsarmojis bērzs naktī

Apsarmojis bērzs naktī

Šis sarmas laiks gan man tūlīt atgādināja par kādu 2005.gada decembra rītu, kurā visu visapkārt pārsteidza daudz skaistāka sarma – tā apaudzēja katru vismazāko zariņu ar kārtīgu, biezu un skaistu baltu sedziņu. Laimīgā kārtā arī toreiz man pa rokai trāpījās fotoaparāts, kuru steidzos arī izmantot. Un nu ir iespēja parādīt, kas no tā visa toreiz ir sanācis:

Sarma uz zariem

Sarma uz zariem

Pīlādži sarmā

Pīlādži sarmā

Apsarmojušas smilgas

Apsarmojušas smilgas

Pīlādži sarmā

Pīlādži sarmā

Pīlādži sarmā

Pīlādži sarmā

Šī pēdējā pīlādžu bilde man ir vismīļākā..

Pārsteidzoši, ka tik jaukus skatus vēl var redzēt pat Rīgā!

Vai arī Tu neskatoties uz aukstumu un slidenajām ietvēm vēl spēj saskatīt ziemas skaistumu?