Sveiciens!

Jau sen esmu sapņojusi par sava bloga rakstīšanu.. Un nu mans sapnis ir piepildījies!

Par sevi šobrīd varu pateikt īsi – ārpus ikdienas darba laika man dikti patīk meistarot dažādus nieciņus. Par šo procesu tad arī centīšos pastāstīt turpmākos ierakstos. Tāpat labprāt padalīšos ar dažādiem atradumiem – gan interneta pasaulē manītiem, gan dabā noķertiem.

Lai nedaudz ieskatītos manos līdzšinējos veikumos, piedāvāju īsu pastaigu, ko laipni piedāvā publiskais attēlu galerijas rīks Flickr.

Izšuvumi

Mans lielākais prieks ir izšūšana. Tai esmu veltījusi daudzus patīkamus brīžus.

Izšūts zirdziņš

Izšūts zirdziņš

Šis zirdziņš ir mans pats pirmais mēģinājums izšūšanā, ko veidoju pēc parauga uz cietās (plastmasas) izšujamās virsmas.

Gobelēns

Gobelēns

Šo līdz šim manis lielāko izšūto gobelēnu ar nelieliem pārtraukumiem šuvu gandrīz 2 gadus.

Gobelēns

Gobelēns

Nedaudz mazāks, lielā steigā 3 mēnešu laikā tapis gobelēns.

Ievārījumu burciņa

Ievārījumu burciņa

Ievārījumu burciņa tuvplānā

Ievārījumu burciņa tuvplānā

Viens no pēdējiem veikumiem – ievārījumu burciņas vāciņš, ko darināju kā Ziemassvētku dāvanu. Manis pašas veidots dizains.

Sienas pulkstenis ar putniņiem

Sienas pulkstenis ar putniņiem

Sienas pulkstenis ar putniņiem

Sienas pulkstenis ar putniņiem

Sienas pulkstenis ar putniņiem

Sienas pulkstenis ar putniņiem

Pulkstenis, kuru veikalā ieraugot nespēju atstāt plauktā noputēt.. Steidzami iegādājos un izšuvu! Dikti patīk krāsu salikums.

Dekoratīvs spilventiņš

Dekoratīvs spilventiņš

Dekoratīvs spilventiņš

Dekoratīvs spilventiņš

Dekoratīvs spilventiņš

Dekoratīvs spilventiņš

Man vismīļākais veikums – dekoratīvs spilventiņš, ko gatavoju kā dāvanu omītei apaļajā jubilejā. Arī šim dizains 100% pašas veidots.

Ziemassvētku dekors

Ziemassvētku dekors

Sāls maisiņš

Sāls maisiņš

Daži mazāki veidojumi.

Tamborējumi

Nesen esmu pievērsusies arī tamborēšanai (līdz tam gan esmu arī adījusi, taču bildes no maniem darbiņiem gan nav sataisītas).

Tamborēta sedziņa / pleds

Tamborēta sedziņa / pleds

Tamborēta sedziņa / pleds

Tamborēta sedziņa / pleds

Tamborēta sedziņa / pleds

Tamborēta sedziņa / pleds

Tamborēta sedziņa / pleds

Tamborēta sedziņa / pleds

Kā par brīnumu mans pirmais nopietnais tamborēšanas projekts bija pleds, kas tapa pagājušajā ziemā – tādēļ, lai siltāk kājām būtu. Lai arī krāsu salikums varbūt nav pats labākais, šī sedziņa man ir dikti mīļa.

Amigurumi vīriņš

Amigurumi vīriņš

Šis ir neliels eksperiments – Amigurumi Guy, ko ieraudzīju LionBrandYarn lapā.

Citas dekoratīvas lietiņas

Dažkārt mēdzu pagatavot arī citādus rotājumus un darinājumus. No līdzšinējiem gan man ir saglabājusies tikai viena bildīte – kāda no iepriekšējiem gadiem Adventes vainags.

Adventes vainags

Adventes vainags

Ēdamlietiņas

Mans hobijs ir arī darbošanās pa virtuvi. Turklāt man patīk, ka ēdiens ir ne tikai garšīgs, bet arī acij tīkams. Te pāris bildītes no iepriekšējām Lieldienām:

Saldās Lieldienu oliņas

Saldās Lieldienu oliņas

Saldās Lieldienu oliņas – gatavotas no kokosriekstu skaidiņām un iebiezinātā piena, ar mandeles pildījumu, apviļātas krāsotās kokosriekstu skaidiņās un izkārtotas ligzdiņā.

Lieldienu torte

Lieldienu torte

Lieldienu torte – gatavota no biezpiena, maltiem cepumiem, putukrējuma un želejas, rotāta ar šokolādes glazūru un krāsotām kokosriekstu skaidiņām (centos panākt, lai izskatās pēc krāsainām Lieldienu oliņām.

Tas nu šim brīdim viss. Noteikti turpmāk padalīšos ar dažādu projektu gaitu, receptēm un knifiņiem, kas rodas procesā un noder jaunu projektu uzsākšanai. Tāpat centīšos sekot līdzi arī citiem blogotājiem un padalītiem ar atradumiem no viņu krājuma.

Lai veicas!